Yatırım Bütçesi:
Min:50.000
-
Max:100.000 tl
Ayla Tantuni olarak ilk hedef ”tantuniyi caddeye taşımak” oldu. 2005 yılında ilk açılan şube Bornova/Küçükpark şubesi ile İzmirliler’e ”Geleneksel Akdeniz Lezzeti” olan tantuni en iyi şartlarda sunmaya başlandı.
Tantuni daha öncesinde çok bilinmemek ile beraber, varolan yerlerde ise dikkat çekmiyordu. Bu ”caddeye taşıma” vizyonu, açılan 2. şube olan Alsancak/Kıbrıs Şehitleri Caddesi’nde daha da geliştirmeye başlandı. Bunun sonucunda 12 yılda 8 şubeye ulaşılarak güzel bir büyüme yakalandı. Sırası ile Karşıyaka Çarşı, daha sonra İstanbul’da büyümeyi hedefleyerek Kadıköy/Çarşı, Beşiktaş/Çarşı, Beyoğlu/İstiklal Caddesi’nde faaliyetlere başlandı.
Bu tecrübeler Ayla Tantuni’ye pazarlama, reklam, satın alma, lojistik, insan kaynakları, operasyon, kalite kontrol gibi ”olmazsa olmaz” olan bilgileri kazandırdı. Bu bilgiler ışığında, franchising sistemi ile büyümeye karar verildi. Bu karar neticesinde ilk franchising şubesi Üsküdar/Çengelköy’de açıldı, hemen ardından Kızıltoprak’ta ikinci franchising şubesi müşteriyle buluştu. Ve görüldü ki insanlar hangi şubeye giderse gitsin aynı lezzeti ve kaliteyi görüyorlar. Bu doğrultuda Türkiye’nin her noktasına tantuniyi götürme vizyonu edinildi.
Bununla beraber cazip franchising koşullarıyla 2017 sonunda 15 şubeye ulaşma hedefini koyuldu. Yurt dışında şube açma çalışmaları da şimdiden başlamış bulunmakta.
Ayla Tantuni restoranlarında kullandığı etleri ise Balıkesir’den temin ediyor.
Son güncelleme tarihi: 23 Temmuz 2018 02:46
Yatırım Bütçesi
50.000 - 100.000 tl
Firmaya Ait İşletme Adedi
6
Bayi/Franchise Adedi
1
Sağladığı İstihdam
60
Ortalama Kâr Oranı
%35
Kârdan Alınan Pay
Alınmıyor
Bayi/Franchise Hedefi
2018 yılı için 20 yeni franchise
Sektör
Gıda
Kuruluş Yılı
2005
Merkez Ülkesi
Türkiye
İl - İlçe
Belirtilmemiş - Belirtilmemiş
Proje Eğitimi
Var
Pazarlama Eğitimi
Var
Personel Eğitimi
Var
Firma Markası
Ayla Tantuni