Yatırım Bütçesi:
Min:100.000
-
Max:200.000 dolar
1980 yılındaki kuruluşuyla Türk hazır giyim sektörüne dahil olan Batik, sürdürülebilir üretim anlayışıyla 2000 yılı itibariyle kısa bir süre içerisinde yurtdışına ihracat yapmaya başlamıştır.
1994 yılında ilk perakende mağazasını açan Batik 2000-2019 yılları arasında yurtiçi ve yurtdışı pazarında Türk hazır giyim sektörünün en güçlü ve köklü firmaları arasında yerini alarak geniş mağaza yelpazesine ulaşmıştır.
2022 yılı itibariyle genç ve dinamik bakış açısını vizyon edinen yeni sahipleri ile Batik, günden güne güçlenerek yerel ve global pazarda aranan kadın giyim markası hedefini gerçekleştirerek, günümüzün en prestijli kadın hazır giyim markası olmayı sürdürmektedir.
Güçlü, dinamik ve sevilen Batik yeni kurumsal kimliğiyle beraber dünya trendlerini takip eden yenilikçi, özgün ve tasarım gücü yüksek koleksiyonları ile her zaman üst kalitede hizmet veren bir marka olmaya devam etmektedir.
Batik, yurt içinde ve yurt dışında 60’dan fazla mağazası ve online store alternatifi ile müşterilerine ulaşmaya devam ediyor.
Son güncelleme tarihi: 27 Mart 2024 10:26
Yatırım Bütçesi
100.000 - 200.000 dolar
Firmaya Ait İşletme Adedi
21
Bayi/Franchise Adedi
40
Ortalama Kâr Oranı
%50
Kârdan Alınan Pay
Alınmıyor
Bayi/Franchise Hedefi
2024 yılı içerisinde 200 yeni franchise
Sektör
Hazır Giyim
Kuruluş Yılı
2019
Merkez Ülkesi
Türkiye
İl - İlçe
Belirtilmemiş - Belirtilmemiş
Proje Eğitimi
Var
Pazarlama Eğitimi
Var
Personel Eğitimi
Var
Firma Markası
BATİK