Favorilere Eklendi
Başvurunu Aldık !
Sana en kısa zamanda dönüş yapacağız.

Game of Lokma

Yatırım Bütçesi:
Min:72.000 - Max:150.000 tl

Lokma ürünüyle yola çıkan Game of Lokma, yatırımcısına düşük bütçe ile yüksek kazanç sağlamaya dayalı tasarlanmıştır. Daha çok 50m² içine mini masalar ile insanların hoş sohbet edebilmeleri ve kendilerini küçük olduğu kadar, sıcak havası ile evlerinde, ay bahçelerinde gibi hissedebilecekleri bir ortam geliştirilmiştir. Konsept renklerimiz olan siyah ve kahve renkleri çikolataya, pembe rengi ise süslemeye vurgu yapmak için tercih edilmiştir. Müşterilermizde daha çok marka algısı yaratabilmek amacıyla, kurumsal kimliğ ait tüm malzeme ve techizatlar marka kurum kimliğne uygun olarak tasarlanmıştır. Marka olmak, bir bütün olmaktan geçer. Marka anlayışının gittikçe önem kazandığı ve yenilikçi yaklaşımlarla tasarlanan marka ve ürünlerin yoğunlaştığı bu günlerde Game Of Lokma, Anadolu’nun geleneksel lezzeti lokma ile Batı’nın en belirgin tatlarından olan çikolatanın buluştuğu doyurucu ve lezzetli atıştırmalık olarak, Ekibimiz tarafından keşfedilmiştir. Game Of Lokma, gerek konsepti, gerek lezzetleriyle müşterilerine alternatifsiz bir ortam ve lezzet sunmaktadır. Ürün çeşitliliğiyle göz doldururken, üretim hijyenine verdiği önemle de ayrıca öne çıkmaktadır. Yediden Yetmişe herkese hitap eden bir lezzet olan Game Of Lokma, Yeşilköy şubesinin açılışıyla göz doldurmuş ve hızlı bir şekilde şubeleşmeye başlamıştır. Bu yolda Game Of Lokma olarak en önemli misyonumuz, Türk Halkını sağlıklı ve güvenilir gıdalarla buluşturarak, üstün hizmet anlayışımızla tüm müşterilerimizi tüm şubelerimizde kurumsal kaliteden ödün vermeden misafir ederek, güleryüzle ayrılmalarını sağlamaktır. Afiyet Olsun.

Son güncelleme tarihi: 14 Haziran 2019 10:19

Yatırım Bütçesi

72.000 - 150.000 tl

Firmaya Ait İşletme Adedi

2

Bayi/Franchise Adedi

10

Ortalama Kâr Oranı

%35 - %40

Kârdan Alınan Pay

%4

Bayi/Franchise Hedefi

2019 yılı için 30 yeni franchise

Hedef Bölge

Tüm Türkiye / Yurt Dışı

Sektör

Cafe / Tatlı / Pasta

Kuruluş Yılı

2018

Merkez Ülkesi

Türkiye

İl - İlçe

Belirtilmemiş - Belirtilmemiş

Proje Eğitimi

Var

Pazarlama Eğitimi

Yok

Personel Eğitimi

Var

Ürün Hizmet Kapsamı

Tatlı / Pasta /

Firma Markası

Game of Lokma