Dünyanın Üçüncü En büyük Franchise Fuarı Bayim Olur musun'da Yine Nitelikli Ziyaretçi Rekoru Kırıldı

Haberin tarihi: 17.11.2023 17:11:38

Medyafors organizasyonu ve Redstone ana sponsorluğunda düzenlenen "Bayim Olur musun" 21. Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, katılımcılar ve ziyaretçiler tarafından büyük bir başarı olarak nitelendirildi. 28.346 yerli ve yabancı ziyaretçi akınına uğrayan fuar, dünya çapında franchising sektörünün önde gelen etkinliklerinden biri olma statüsünü pekiştirdi.

Bayim Olur musun 2023 Sonuç RaporuKatılımcı Markaların Başarısı
Fuar süresince, 200'den fazla katılımcı marka, yatırımcılarla anlamlı sayıda bayilik ve franchise sözleşmesi imzaladı. Yine fuarda yerli ve yabancı yatırımcılarla yapılan ön anlaşmalar sayesinde, fuar sonrası anlaşma trafiği de önemli ölçüde arttı. Katılımcı markalar, bu yılki fuarın etkili ve ilgili yabancı ziyaretçi sayısını geçmiş hiçbir fuarla kıyaslayamayacaklarını belirttiler. 

Öte yandan Fuara Bakanlık düzeyinde bir heyetle katılan Malezya Franchise Derneği, devlet teşviği ile açtığı geniş standında Malezyalı markaların gerek Türkiye pazarına girmesi, gerekse Türkiye üzerinden uluslararası pazara yayılmak adına çok kıymetli görüşmeler gerçekleştirdi. 

Fuarda bu yıl Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık(İngiltere), Rusya, İran ve Malezya başta olmak üzere 10 farklı ülkeden 27 yabancı katılımcı yer aldı. Açılışta konuşan Malezya Ticaret Bakan Yardımcısı Sayın Puan Hajah Fuziah Hanımefendi; Malezya Markalarının fuarı ziyaret edecek Türk ve Uluslararası yatırımcılarla kuracakları iş birliklerini önemsediklerinin altını çizmişti. 

Bayim Olur musun 2023 Sonuç RaporuKendisi bu fuarda olmaktan mutluluk duyduklarını belirterek MEDYAFORS’u ve Yön. Krl. Bşk. Özhan Erem’i başarılı organizasyon için tebrik etti.

Bayim Olur musun' Franchising Fuarı açılışında bir konuşma yapan Olga Azarova da, son 23 yılda beş kıtada 73 okul kurmuş biri olarak, Miniboss, Bigboss ve Leonardo Art School gibi markalar dâhil, genç girişimcilere özel yenilikçi ek eğitim oluşturma misyonlarını vurguladı. İyi girişimciler ve liderler yetiştirme taahhütlerini belirterek, 'geleceğimizde refahı sağlama sorumluluğunu üstlenmek' vizyonlarının altını çizdi.

Ziyaretçi İstatistikleri
*Toplam Ziyaretçi Sayısı: 28.346
*55 Farklı ülkeden 4.713 Yabancı Ziyaretçi
Bu etkileyici ziyaretçi sayısı, fuarın uluslararası yatırımcılar nezdinde gösterdiği etkinin bir göstergesi olarak kabul ediliyor.

Sektörel Önem
Fuar, dünyanın en büyük üçüncü franchise fuarı olarak anılıyor, bu da sektördeki ağırlığını ve önemini vurguluyor.

Bayim Olur musun 2023 Sonuç RaporuGelecek Etkinlikler
Medyafors'un dinamik sloganı "Kazandıran Buluşmalar Ayarlar" mottosunu somutlaştıran fuar, bir sonraki etkinlikler için zemin hazırlıyor:
*18-21 Nisan 2024: Be My Franchise Gıda Dışı Franchise ve Bayilik Fuarı başvurmak için tıklayınız
*17-20 Ekim 2024: Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı başvurmak için tıklayınız
Bu tarihler, franchising dünyasının gelecek buluşmaları için şimdiden heyecan yaratıyor.

Sonuç
Redstone Ana Sponsorluğunda düzenlenen, "Bayim Olur musun" 21. Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, markalar ve yatırımcılar arasında yeni ve karlı iş birliklerinin başlamasına vesile oldu. Medyafors'a katılımcı markalardan gelen haber akışına göre, fuar sonrası anlaşma trafiği ve markaların fuarı başarıyla tamamladıkları bilgisi, fuarın sürdürülebilir başarısının ve sektöre olan katkısının kanıtı niteliğinde.
Ayrıca Fuara katılan markaların tamamına yakını 2024 fuarı için yerlerini korumak adına rezervasyonlarını tamamlarken, fuara bu yıl katılamayan ancak ziyaretçi olarak gelen birçok marka sahip ve yöneticisi de, 2024 ön rezervasyon kayıtlarını fuar alanında kurulan Medyafors Lounge’da gerçekleştirdiler. 

MEDYAFORS ; “Kazandıran Buluşmalar Ayarlar”.

Bayim Olur musun 2023 sonuç raporu

Bayim Olur musun 2023 sonuç raporu

Bayim Olur musun 2023 sonuç raporu