Haberin tarihi: 30.01.2019 15:01:48
Türkiye’de 100 mağazasıyla hizmet veren Payna Grup; ‘’Ev hanımlarından sofralarınıza’’ sloganıyla yola çıkan Erciyes Börek, ‘’Geleneksel lezzetlerin buluşma noktası’’ Dilim Börek ve ‘’Pasta yapımını bir sanata dönüştüren’’ Pastannecim’i bünyesinde bulundurmaktadır. Gıda sektöründe her gün büyüyen Payna Grup karlı bir franchise sistemi, etkili satış kampanyaları ve ürün kalitesi ile hem müşterilerini hem iş ortaklarını mutlu eden bir sistem sunuyor.
2003 yılında ilk mağazalarını açarak Erciyes Börek’i bizlerle buluşturup sektördeki serüvenine başlayan Payna Grup Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Eker, ülkenin içinde bulunduğu siyasi ve ekonomik koşullarda ticari hayattaki gerileme kaçınılmaz bir durum hâline gelirken Payna Grup’un hedeflerine ve misyonuna bağlı kalarak büyüme hedeflerine devam ettiğini, börek ve baklavada en yüksek perakende cirosu olan firma olduklarını bildirdi.
Payna Grup Yönetim Kurulu Başkanı Serdar EKER, Türkiye’nin içinde bulunduğu koşullarda, 2016’dan bu yana “ülkeme güveniyorum” sloganıyla yola çıkarak büyüme hamlesi başlattıklarını belirtti. Serdar Eker, Ocak ayında açılan Sancaktepe ve Şubat ayı içerisinde açılacak olan Esenler şubesi ile Dilim Börek’in 36 bayiye; Payna Grup’un en köklü şirketi olan Erciyes Börek’in ise yine Ocak ayında açılan Altınoran şubesi ile Ankara’da 34 bayiye ulaştığını bildirdi.
Serdar Eker; “Sektör ve iş faaliyeti ne olursa olsun risk ve tehlike her zaman vardır. Payna Grup olarak çatımızın altında birleştirdiğimiz Pastannecim, Erciyes ve Dilim Börek markalarımızla büyümeyi ve yeniliklerin ışığında gelişmeyi önemsiyor ve hedef biliyoruz. Biz bu süreçte ülkemize ve markamıza güvenimizi perçinleyip kriz dönemlerinde de aynı hassasiyeti göstererek, herkesin göze alamadığını yaptık ve büyümeye kaldığımız yerden devam ettik.” dedi.
Serdar Eker sözlerine şöyle devam etti: ‘’Franchise görüşmeleri ile ilgili hem Ankara ve İstanbul’dan, hem de Anadolu’dan gelen yoğun talepler doğrultusunda şirketimizin 2020 yılına kadar Türkiye genelinde büyümeye devam etmesini hedeflemekteyiz.’’
Payna Grup Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Eker, “Bölge koruma stratejisi, ulusal reklamlar, saha içi eğitimler, satış ve pazarlama desteği gibi pek çok destekle yatırımcımıza yatırımını etkili bir biçimde değerlendirme imkânı sunuyor ve birbirimize duyduğumuz güven sayesinde riskleri en az seviyeye getirebileceğimize inanıyoruz. Markamıza, yatırımcımıza ve ülkemize güveniyoruz.” dedi.
Mahalle Börekçiliği
Tepsi börekçiliğini yıllar içinde farklı bir vizyonla sektör haline dönüştürdüklerini, mahalle mağazaları ile yaygınlaştıklarını anlatan Serdar Eker; en kaliteli ürünleri en uygun fiyatla sunma fikri ile yola devam ettiklerini, müşteri memnuniyetini ön plana alan politikaları, kendi sektörlerinde pek rastlanmayan farklı kampanyaları ve satış stratejileri ile her yıl %40 oranında büyüme kaydettiklerini sözlerine ekledi. Üretim hacmi ve kâr oranı olarak 3 marka ile birlikte sektörde Türkiye’nin en büyüğü haline geldiklerini söyleyen Eker; hedeflerini şöyle aktardı: “Kısa dönemde kaliteden ve lezzetten ödün vermeden franchise ağımızı genişleterek Türkiye’nin her bölgesinde olmayı planlıyoruz. 2020’de Pastannecim’in İstanbul’da bilinirliğini artırmayı, yeni mağazalarla taze pastalarını yaygınlaştırmayı ve 3 markamız ile 2020 yılı sonunda 200 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz.”
![]() |
Erciyes Börek Franchise Şartları ve başvurmak için tıklayınız... |
![]() |
![]() |
Dilim Börek Franchise Şartları ve başvurmak için tıklayınız... |
![]() |
![]() |
Pastannecim Franchise Şartları ve başvurmak için tıklayınız... |
![]() |