Haberin tarihi: 10.10.2019 03:10:07
Türkiye’nin tek girişimci ve franchise gazetesi özelliğini taşıyan Bayim Olur musun Gazetesinin 67’inci sayısı yayınlandı. İş dünyasının merakla beklediği gazete, Bayim Olur musun fuarında okuyucularıyla buluşuyor.
Erem Yayın Grubu’nun uzman kadroları tarafından hazırlanan gazete, Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem’in franchise veren markalara ve yatırımcılara tavsiye yazısıyla başlıyor.
Medyafors Fuarcılık Uluslararası İlişkiler Direktörü, Yönetim Kurulu Üyesi Ferzan Erem Escobedo, 10-11.inci sayfadaki yazısında, Medyafors olarak başarısına odaklanarak titizlikle seçtiğimiz ve Türkiye yetkilerini aldığımız marka çıkarlarını destekleyecek şekilde anlaştığımız franchise fuarlarını anlatıyor.
Coldwell Banker Türkiye.Kıbrıs –ERA Real Estate Türkiye.Kıbrıs Ülke Başkanı Gökhan Taş, 12’inci sayfadaki röportajında, Türkiye gayrimenkul sektörünün geleceğine ışık tutarak franchise hedeflerini anlatıyor.
UFRAD Franchising Derneği Genel Başkanı Doç.Dr. Mustafa Aydın’ın, 14.üncü sayfada “franchise sisteminin avantajları ve franchise zincirlerinin gelişmesindeki en önemli etkenlere yer verdiği röportajı ” yatırımcılara yol gösterecek adeta bir rehber niteliğinde bilgiler içeriyor. Ayrıca, Bayim Olur musun Fuarı kapsamında dört gün boyunca, UFRAD Ulusal Franchising Derneğinin, gelenekselleşen ve “yatırımcı üniversitesi” olarak anılan UFRAD Seminerleri programına 15.sayfadan ulaşabilirsiniz.
Hızlı servis restoran işletmeciliğinde 25 yıllık tecrübesi ile sektör lideri olan TAB gıda; Burger King, Sbarro, Popeyes, Arby’s ve Usta Dönerci markalarıyla franchise yatırımcılarına kazandırmaya devam ediyor. TAB Gıda Franchise Müdürü İlhan Erkan, “Franchise yatırımcılarına kazanç fırsatı”’nı en ince detayına kadar 16.sayfada anlatıyor.
24’üncü sayfada Türkiye’nin İlk Cafe /Restoran Konsepti Ünlü Harvard Cafe’nin Kurucusu Oğuz Şenol, franchise sektörüne “Kazandıran İş Modeli”ni açıklıyor.
29.uncu sayfadaki, Pline Pr Kurucusu Pelin Uçarer:, “Franchise veren firmalar neden PR hizmeti almalı?” başlıklı yazısında franchise veren firmaların doğru ve etkili iletişim kurmaları için önemli tüyolar veriyor.
Gazetemizin bu yeni sayısında, Gönül Kahvesi Yönetim Kurulu Üyesi Kemal Yardımcı, 30.uncu sayfada rakamsal olarak markayı değerlendirmenin yanı sıra 2019-2020 yurt içi yurt dışı hedeflerinden bahsediyor.
33.üncü sayfada Essi Güzellik Yönetim Kurulu Başkanı Zübeyde Nacar, markayı tercih eden yatırımcılara sağladıkları destekleri açıklarken, güzellik sektörünün geldiği noktayı değerlendiriyor.
1999 yılında küçük ölçekli bir esnaf tezgahında başlayıp bugün Türkiye’de 16 şehirde 25 ana bayisi ile yol aldıklarını söyleyen Zore Aksesuar Yönetim Kurulu Üyesi Hasan Akkurt, 34.üncü sayfada 2020 yıl sonuna kadar 100 ana bayiye ulaşmayı hedeflediklerinin altını çiziyor.
35.inci sayfada, Maydonoz Döner ve 1 Piliç ile birlikte Sözmer Grup bünyesinde bulunan Bolkes Döner markasının Genel Müdürü Ömer Şeyhin, yatırımlarını ve franchise sistemi üzerine düşüncelerini aktarıyor.
Yeni bir sektör yaratma çabasında olduklarını ifade eden ProMasaj Kurucusu Altan Uzun,38.inci sayfada bundan sonraki büyüme planlarını anlatıyor.
Amacımız her zaman “kazan kazan” ilkesi olacaktır diyen Shisha by Tren Kurucu Ortağı Resul Şanal, 39.uncu sayfada markanın gelişim sürecinden bahsederken, yatırımcılara sağlayacakları destekleri açıklıyor.
Haberler bölümünde ise Mary Brown’s’dan Hobi Parfümeri’ne, Subway’dan Bereket Döner’e kadar onlarca firmanın en güncel bilgilerinin yanı sıra 2019 büyüme planlarını inceliyoruz. Gazetemizin son bölümünde ise yabancı yatırımcılar için İngilizce bölümü bulunuyor.
Franchise veren markaları, kendi işini kurmak isteyen ve iş fırsatlarını düzenli olarak takip eden yatırımcı adaylarını, franchise sektörüne mal ve hizmet vermek isteyen tedarikçi firmaları ve satış noktalarını arttırarak büyümeyi hedefleyen markaları buluşturan dergi; markalardan fuara özel kampanyalar dosya konusu, röportajları, alanında uzman konuk yazarları, bayilik ve franchise veren markalardan güncel haberleri, yeni iş fırsatları ve yine dopdolu içeriği ile okuyucularıyla buluştu...