Toplam Yatırım Bütçesi
Toplam Yatırım Bütçesi
İsim Hakkı Bedeli
İsim Hakkı Bedeli

--

Kar Marjı
Kar Marjı

--

m² Kurulum Maliyeti
m² Kurulum Maliyeti

--

Toplam Franchise Adedi
Toplam Franchise Adedi

--

Yatırımın Geri Dönüş Süresi
Yatırımın Geri Dönüş Süresi

--

Çiçeksepeti / Lolaflora Hakkında

Türkiye'de e-ticaret sektörüne yeni bir bakış açısı getirmek, en hızlı ve kolay şekilde ürün gönderimi yapılmasını sağlamak hedefiyle, 2006 yılında kurulan Çiçeksepeti,  2011 yılında Çiçeksepeti'nin alt markası olan Bonnyfood kek ve kurabiyelerini kendi fabrikasında el değmeden üretmeye başladı. 2019 yılında bünyesine moda, ev & yaşam, kişisel bakım, süpermarket gibi kategorileri dahil ederek pazaryeri olarak hizmet vermeye başladı. 2022 yılında çiçek ürünleri ile pazaryeri ürünlerini birbirinden ayıran Çiçeksepeti, yeni alt markası Çiçeksepeti Extra’yı hayata geçirdi. Çalışanlarının, müşterilerinin ve tüm iş ortaklarının yaşamlarında kalıcı değerler yaratmayı amaçlayarak her gün büyümeye devam ediyor.

500+ çalışan ve 55.000+ tedarikçi ağından oluşan büyük bir ekiple operasyonlarını yürütmekte olan Çiçeksepeti, bir teknoloji şirketi olarak tüm pazarlarda lider olma vizyonuyla her gün gelişmeye ve online alışveriş deneyimini en iyi şekilde sunmak için çalışmaya devam ediyor.

Tamamıyla bir Türk şirketi olan Çiçeksepeti, Türkiye’deki başarı hikâyesini uluslararası alanda da “Lola Flora” markasıyla sürdürmekte olup, Meksika ve Kolombiya'da da hizmet veriyor.

Çiçeksepeti / Lolaflora
Kuruluş Yılı: 2006

Merkez Ülkesi: Türkiye
Toplam Şube Adedi: 1
Toplam Franchise Adedi: N/A