Toplam Yatırım Bütçesi
Toplam Yatırım Bütçesi

2.250.000 ₺

İsim Hakkı Bedeli
İsim Hakkı Bedeli

--

Kar Marjı
Kar Marjı

%15 (Net)

m² Kurulum Maliyeti
m² Kurulum Maliyeti

--

Toplam Franchise Adedi
Toplam Franchise Adedi

9

Yatırımın Geri Dönüş Süresi
Yatırımın Geri Dönüş Süresi

--

Tavuk Fakültesi Hakkında

TAVUK FAKÜLTESİ, 2018 yılında kurulan ve %100 yerli sermaye ile çalışan bir döner zinciridir. İstanbul’da başladığımız yolculuğumuzda, büyüyerek, müşterilerimizin lezzet arayışlarını karşılamaya devam ediyoruz. Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, lezzetli ve sağlıklı dönerler üretmeyi hedefliyoruz.

TAVUK FAKÜLTESİ olarak doğal ve taze mottosuyla hazırladığımız özel sarımsaklı mayonezimiz, domates sosumuz ve döner tarifimiz ile müşterilerimize lezzet dolu anlar yaşatmayı seviyoruz. Şubelerimizde, yüksek kalite standartlarına uygun, taze, lezzetli ve sağlıklı bir döner sunmaktayız. 

Tavuk Fakültesi, başarılı ve hızla büyüyen bir marka olarak, girişimcilere karlı bir iş fırsatı sunmaktadır. Franchise modelimiz, franchise sahiplerine kendi işlerini kurma ve işletme sahibi olarak faaliyet gösterme imkanı sunmaktadır.

Franchise modelimiz, yılların deneyimine dayanan bir iş stratejisi ve başarıya ulaşmış bir iş modeli üzerine kurulmuştur. İş modelimiz cirodan pay almadan, franchiselarımıza kazandırıyor.

Tavuk Fakültesi franchiseları, girişimcilere çeşitli avantajlar sunmaktadır. Bunlardan bazıları şunlardır:

Kuvvetli bir marka: 

Tavuk Fakültesi, sektörde güçlü bir marka olarak tanınmaktadır. Tüketiciler arasında kaliteli ve lezzetli tavuk döner dürümleri ile bilinmektedir. Bayilik sahipleri, güçlü bir marka altında faaliyet göstererek müşteri kitlesi kazanma avantajına sahip olur.

Eğitim ve Destek: 

Tavuk Fakültesi, franchise sahiplerine işletme yönetimi, personel eğitimi, pazarlama ve satış konularında profesyonel destek sağlanmaktadır. Franchise sahipleri, işletmelerini daha verimli ve başarılı bir şekilde yönetme konusunda desteklenir.

Ürün Tedarik ve Satın Alma Gücü: 

Tavuk Fakültesi, franchise sahiplerine ürün tedariği konusunda güçlü bir ağ sunmaktadır. Tedarik zinciri, etkili ve verimli bir şekilde yönetilerek franchise sahiplerine avantajlı satın alma koşulları sunulmaktadır.

Pazarlama ve Reklam Desteği:

Tavuk Fakültesi, geniş kapsamlı pazarlama ve reklam stratejileri ile marka bilinirliğini artırmaktadır. Franchise sahipleri, merkezi pazarlama ve reklam faaliyetlerine dahil olarak yerel pazarlarında daha etkili bir şekilde faaliyet gösterme imkanına sahip olur.

Sürekli İnovasyon ve Gelişim: 

Tavuk Fakültesi, sektördeki gelişmeleri yakından takip ederek sürekli olarak ürünlerini ve iş modelini geliştirmektedir. Franchise sahipleri, markanın sürekli büyüme ve gelişme stratejilerine dahil olarak, teknolojik yeniliklere ayak uydurma imkanına sahip olur ve rekabet avantajı elde eder.

Tavuk Fakültesi
Kuruluş Yılı: 2023

Merkez Ülkesi: Türkiye
Toplam İşletme Adedi: 12
Toplam Franchise Adedi: 9
Sosyal Medya Hesapları