“Yalnızca çocuklar için” sloganıyla 1995 yılında doğmuş olan Bücürük, yıllar içerisinde Türkiye’nin ve komşu ülkelerin sevilen çocuk giyim markası olmayı başarmış, 7’den 77’ye bilinen bir isim haline gelmiştir. 2010’lu yılların ikinci yarısına kadar yüksek bir ivmeyle büyüyen markamız 2018 yılında yeni bir yatırımcı grubuna geçerek geliştirilmiş mağazacılık anlayışı ile kendisine yeni bir vizyon kazanmıştır.
Kalitemizi daima en üst seviyede tutarak, modayı ve trendi takip eden, çocukların istediği, ebeveynlerin vazgeçemediği bir marka olmak misyonuyla çıktığımız bu yolda franchise adaylarımızla birlikte daha da büyümeyi hedefliyoruz. Sektörde yenidoğan grubundan garson giyime, abiyeden takım elbiseye, 0-12 yaş grubu tüm ürünleri kendi markası ile üreten ve söz konusu mağaza metrekarelerinde sunabilen bir konsepte sahip yegane marka olarak işimizi çok seviyoruz.
Hedeflenen mağaza boyutu 120-250 m² aralığındadır. Franchise adayımızın bulduğu mağaza lokasyonu tarafımızca değerlendirildikten sonra konsept ve inşaat süreçleri ekibimiz tarafından gerçekleştirilir. Ürün satış ve iade, stok yönetimi, raporlama ve analiz konularında Nebim V3 programı ile tüm mağazalarımız entegre çalışmaktadır. Ürünler kesin satış yoluyla tedarik edilir. Harici bir kar payı talep edilmez. Mağaza görseli ve satış danışmanlarının hizmet kalitesi diğer mağazalarımızla uyumlu olmalıdır.