Lavmacun, geleneksel Türk mutfağının vazgeçilmezi olan lahmacunu, hızlı servis anlayışı ve özgün sunumla birleştirme fikriyle doğdu. "En Ateşli Lahmacunlar" ve “Bize Lahmacun Ateşle” mottosuyla yola çıkan markamız, Anadolu’nun geleneksel lezzetini modern bir konsepte taşıyarak ilk şubesini 2025 yılı Ocak ayında açtı. Bugün Lavmacun, lezzet ve kalite standardıyla kısa sürede sadık bir müşteri kitlesi edinmiş, büyümeye odaklı güçlü bir marka haline gelmiştir.
Ustaya, bacaya ihtiyaç duymayan sistem ile sektörde devrim niteliğinde bir iş modeli yarattık.
Ürünlerimizin ustalık gerektirmeden taş zeminli tünel fırınlarımız ile son tüketiciye 2 dk içinde servis edilmektedir. Self servis sistemi ile personel maliyetinde büyük avantaj sağlanmakta ve kullan at malzemeler ile bulaşık sistemine ihtiyaç olmamaktadır.
Kendi üretim tesisimizde donuk olarak hazırlanan ürünlerimizin ortalama 1 yıl raf ömrü vardır. Stok kontrolü açısından da adetli olarak sevk edilip adetli olarak satılması sayesinde satamadığım ürün ne olacak kaygısının ortadan kalkmaktadır.
Ürünlerimizin üzerinde üretim detaylarının olduğu etiket sayesinde içinde ne olduğunun açıkça belli olması, Tarım bakanlığı tarafından da denetlenebilir ve izlenebilirliğinin olması büyük avantaj sağlamaktadır.
Geleneksel alakart olan sistemin, ilk defa hızlı Fast food modeline dönüştürerek lahmacuna yapmış olduğumuz bu modern dokunuşumuz sayesinde sektörde rakipsiz ve tek marka olmamız, bize pazardan ciddi anlamda pay almamızı sağlamaktadır.
İşletme giderlerinin düşük olması, kalifiyeli personele ihtiyaç olmaması, uygun yatırım maliyetleri ve hızlı geri dönüş süresi, farklılaşan marka dili ve güçlü kurumsal kimlik, yüksek müşteri memnuniyeti ve tekrar tercih edilme oranı, ürün kalitesi ve standartlarında istikrar ve kolay ölçeklenebilir işletme modeli olmasıda Lavmacun’u sektörde rakipsiz yapan diğer öne çıkan özellikleridir.
Merkez Ülkesi: | Türkiye |
Toplam İşletme Adedi: | 17 |
Toplam Franchise Adedi: | 16 |