Toplam Yatırım Bütçesi
Toplam Yatırım Bütçesi

--

İsim Hakkı Bedeli
İsim Hakkı Bedeli

--

Kar Marjı
Kar Marjı

--

m² Kurulum Maliyeti
m² Kurulum Maliyeti

--

Toplam Franchise Adedi
Toplam Franchise Adedi

90

Yatırımın Geri Dönüş Süresi
Yatırımın Geri Dönüş Süresi

--

Aslı Börek Hakkında

Aslı Börek, lezzetini geleneksel Türk mutfağından alan, su böreği üretimine İstanbul Göztepe’de başlamıştır.

Bugün Aslı Börek, İstanbul Dudullu Organize Sanayi Bölgesi’nde yer alan 15.000 m2′lik kapalı modern tesislerinde üretim gerçekleştirmektedir. Üretim kapasitesi bakımından Türkiye’nin sayılı unlu mamuller tesislerinden birine sahiptir. Bu modern tesislerde, su böreği başta olmak üzere simit- poğaça grubu, börek çeşitleri, şerbetli tatlılar, sütlü tatlılar, kurabiye çeşitleri, mantı, zeytinyağlı sarma ve pastalarla 100’e yakın farklı ürün çeşidinin üretimi gerçekleşmektedir.

Aslı Börek; İstanbul, Ankara, Bursa, İzmit, Balıkesir, Eskişehir, Mersin, Konya, Van, Batman, Bolu olmak üzere 100’den fazla mağaza ile hizmet vermektedir. Ayrıca başta Avrupa ülkeleri olmak üzere, Çin’e, Amerika’ya ve Arap yarımadasına geleneksel Türk lezzetlerinin ihracatı gerçekleştirilmektedir.

Franchising, diğer geleneksel iş seçenekleriyle karşılaştırıldığında yüksek oranda deneyim ve başarı imkanı sağlıyor. Bu; beceri, risk paylaşımı ve yatırım transferinin kanıtlanmış bir modelidir.

Aslı Börek yatırımcısı, 20 yılı aşan sektör deneyimimize, üretim kabiliyetlerimize, lojistik olanaklarımıza ve müşteriler tarafından bilinirliğimize ortak olacaktır.

Aslı Börek Franchise Adayında Aranan Özellikler

Tüm zamanını ve gücünü Aslı Börek için harcama isteği ve imkânı, gıda sektöründe franchise sahibi olma isteği.

Girişimci ruh ve başarma tutkusu.

Aslı Börek franchising yatırım finansmanına sahip olması.

İş süreçlerinin tümüne hakim şekilde işin başında bulunabilmesi.

Yeniliklere açık, gelişmiş bir vizyona sahip olması.

Mağazalarda Aranan Özellikler

Mevcut mağazası için Franchise değil, Franchise için uygun yer tespiti.

Pazarın oluşmuş olması, diğer ulusal ve uluslararası markaların yer almış olması.

Müşteri sosyo-ekonomik statüsünün markamıza uygun olması.

Yoğun yaya ve araç trafiğinin olması.

Açık alanının olması.

Otopark imkânının olması.

Aslı Börek
Kuruluş Yılı: 1994

Merkez Ülkesi: Türkiye
Toplam İşletme Adedi: 105
Toplam Franchise Adedi: 90