Yaprak Dönercisi & CajunX
“İKİ MARKA TEK YATIRIM”
2002 yılında faaliyetlerine başlayan Yaprak Dönercisi, 17.500 m² Operasyon ve İnovasyon Merkezi’nde özel marinasyon formülleri ile et ve tavuk mamulleri üreterek, 5 ilde 47 şubesi ve CajunX markasını 35 şubesine entegre ederek, 500’den fazla personeli ile aylık 1 milyonun üzerinde kişiye hizmet sunmaktadır. Geleneksel döner lezzetlerini inovatif dokunuşlarla modern fast food anlayışıyla birleştiren Yaprak Dönercisi, 2025’te hayata geçirilen CajunX markası ile yatırımcılara aynı çatı altında çift konsept fırsatı sunmaktadır.
“2 Marka Tek Yatırım” sloganıyla, sürdürülebilir büyüme hedefleri doğrultusunda, her yıl %25 oranında şube sayısını artırarak dünya çapında daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyoruz.
Franchise Adaylarında Aradığımız Özellikler: Adaylarımızın Yaprak Dönercisi ve CajunX’in kalite standartlarını benimseyerek, gelişime ve yeniliğe açık, müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir yapıya sahip olması önemlidir. Ayrıca, yeterli yatırım gücüne ve işletme sermayesine sahip adaylar tercih edilmektedir. Markalarımızı koruyarak büyütme sorumluluğunu taşıyabilecek nitelikte adaylarla yol alıyoruz.
Franchise Sistemimizin İşleyişi: Lokasyon analizinden inşaat sürecine kadar her aşamada titizlikle çalışılarak, bayilerimizin sorunsuz bir açılış yapması sağlanır. Operasyon, satış, lojistik ve eğitim süreçlerinde sunduğumuz destek ile tüm franchise’larımızın standartlara uygun olarak faaliyet göstermesine özen gösteririz. Eğitim ve oryantasyon süreçlerimiz, bayi sahibinden başlayarak tüm personeli kapsamaktadır.
Kalite ve müşteri memnuniyetinin yüksek tutulabilmesi için operasyonel süreçler ve denetimler düzenli olarak yapılır. Franchise adaylarımız;
* Mağaza yönetimi
* Envanter takibi
* Ürün tedariği ve stok takibi
* Personel yönetimi
* Mali işler
* Paket operasyon
* Ürün kalitesi ve müşteri memnuniyeti gibi konularda uzman ekibimizce teorik ve pratik eğitimlere tabi tutulur.
20 yıllık deneyimiyle Türkiye’nin güçlü fast food markalarından biri olan Yaprak Dönercisi, “2 Marka Tek Yatırım” modeli...
Devamını Oku