Yaprak Dönercisi, 2 Marka Tek Yatırım Modeliyle Büyümeye Devam Ediyor!
20 yıllık deneyimiyle Türkiye’nin güçlü fast food markalarından biri olan Yaprak Dönercisi, “2 Marka Tek Yatırım” modeliyle yatırımcılara hem döner hem de çıtır tavuk konseptinde kazançlı fırsatlar sunuyor. Sürdürülebilir büyüme stratejisi, kapsamlı franchise desteği ve merkezi eğitim sistemiyle markasını geleceğe taşıyor.

20 yıllık deneyimiyle Türkiye’nin güçlü fast food markalarından biri olan Yaprak Dönercisi, “2 Marka Tek Yatırım” konseptiyle dikkat çekiyor. 2024 yılında başlattığı yeni franchise modeliyle birlikte sadece 1 yıl içinde 10 yeni franchise yatırımcısına ulaşan Yaprak Dönercisi, organik büyüme stratejisiyle yatırımcılarına kazandırmaya devam ediyor.
ORGANİK VE SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME
Yaprak Dönercisi, agresif büyüme yerine sürdürülebilir ve kontrollü bir büyüme modelini benimsiyor. Bu yaklaşım sayesinde hem yatırımcıların hem de markanın uzun vadeli kârlılığı güvence altına alınıyor. Franchise sistemine katılan girişimcilere mimari destekten ekipman tedarikine, eğitimden reklam ve pazarlamaya kadar kapsamlı bir destek paketi sunuluyor.
2 MARKA TEK YATIRIM AVANTAJI
Markanın güçlü yapısı, yatırımcılara tek yatırım ile iki farklı gelir modeli sunuyor. Döner odaklı ana marka Yaprak Dönercisi yanında geliştirilen CajunX konsepti, çıtır tavuk ürünleriyle genç ve dinamik kitleye hitap ediyor. Bu yapı sayesinde yatırımcılar, tek bir işletmede hem döner hem de tavuk ürünleriyle pazarda daha geniş bir kitleye ulaşabiliyor.
EĞİTİM VE DENETİMDE MERKEZİ SİSTEM
Ankara’daki Operasyon ve İnovasyon Merkezi ile tüm lojistik, standartizasyon ve denetim süreçlerini merkezi olarak yöneten marka, şubeler arası kaliteyi garanti altına alıyor. Ayrıca Yaprak Akademi çatısı altında verilen eğitimlerle franchise girişimcileri ve ekipleri, müşteri memnuniyeti, gıda güvenliği ve satış teknikleri konularında donanımlı hale geliyor.
YATIRIMCILARA KAZANDIRAN MODEL
Her geçen gün büyüyen müşteri kitlesi, güçlü operasyon desteği ve pazarlama gücüyle Yaprak Dönercisi, franchise yatırımcılarına kazandıran bir iş modeli sunuyor. Organik büyüme hedefi doğrultusunda, 2025 yılı sonunda daha fazla yatırımcıyı “2 Marka Tek Yatırım” ayrıcalığıyla franchise ailesine katmayı amaçlıyor.