Birçok farklı sektörden markaların yer aldığı, Bayim Olur musun - Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, Medyafors Fuarcılık organizasyonu, UFRAD desteği ve REDSTONE ana sponsorluğunda, sektörün ticaret ağlarını örmeye devam edecek. Türkiye franchise sektörünün nabzını attığı bu devasa organizasyon, franchise ve markalı bayilik sisteminin tüm oyuncularını tek bir çatı altında toplayacak.
Fuarın 20’incisi, 27-30 Ekim 2022 tarihleri arasında, İstanbul-Yenikapı Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde yatırımcı ve markaları buluşturmaya devam edecek.
HEMEN YERİNİZİ ALINBirçok farklı sektörden markanın yer aldığı, Bayim Olur musun - Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, Medyafors Fuarcılık organizasyonu, UFRAD desteği ve REDSTONE ana sponsorluğunda, sektörün ticaret ağlarını örmeye devam edecek.
Bayim Olur musun - Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, ilk günden beri, düzenlendiği 19 yıl boyunca, katılımcı markaların franchise satışlarına ve büyümelerine doğrudan katkı sağlarken; metrekare, katılımcı ve ziyaretçi sayılarıyla dünya franchise fuarları arasındaki zirve yarışında önemli başarılara imza attı.
Bayim Olur musun Fuarı’nda Redstone Global Franchising firmamızla Ana Sponsor olarak yer aldık. Net söyleyebilirim ki çok güzel görüşmeler yaptık hatta dün; Fransa ile Master Franchise için ön protokolünü yapmış olduğumuz Aslı Hanım Türkiye’ye geldi. Burada her görüşmemizde anladık ki doğru adresteyiz.
Çok güzel heyecanlar yaşıyoruz. 3 aylık daha çok yeni doğmus bir markanın temsilcisi olarak burada olmaktan inanılmaz mutluyuz. Sizler bana hayırlı, uğurlu geldiniz iyi ki bu fuarda yer almışız.
Görüşme sayısında şu ana kadar yapılan en fazla sayıya ulaştık. Pandemi ve yaşanan ekonomik sıkıntılar doğrultusunda acaba mı derken, Bayim Olur musun Fuarı yine çok başarılı bir şekilde bu işin üstesinden geldi. Beklentimizin çok üstünde çok başarılı bir fuardı.
Gördüğüm kadarıyla diğer katılımcılarda da görüşmeler yoğundu. Cafe Italiano olarak bundan sonraki fuarlarda da inşallah hep birlikte olacağız.
Gayrimenkul sektörünün yeni ama hızlı bir markasıyız. Müthiş bir sinerjiyle sektöre girdik. Girişimizin 4. ayında bu fuarla ciddi bir çıkış yakaladığımızı düşünüyoruz. Çok keyifli ve çok verimli bir süreç olduğunu söyleyebiliriz. Pandemi döneminde olmamıza rağmen ziyaretçi sayısı ve kalitesine baktığım zaman çok iyi. Özellikle İstanbul’dan gelenlerin hepsi hemen hemen nokta atışı geldiler. Yabancı yatırımcı çoktu. Aynı zamanda Arap Ülkelerinden de çok gelen vardı.
Biz memnunuz. Fuar hakikaten çok önemli, bizim için çok değerli geçti.
Markamız 2019’da kuruldu. Bazı firmalarla iş birliği yapıyorduk. Müşteri sayımızı arttırmak için fuara katılma kararı aldık.
Bizim açımızdan fuar çok başarılı geçti. Yeni firmalarla tanıştık. Kurye talebi isteyen de çok oldu, fuar sonrasında değerlendirmeyi düşünüyoruz.
Biz marka olarak araba aksesuarları, aynı zamanda ev aksesuarları tasarlıyoruz.
Fuarda, franchising sektörü ile ilgili farklı bir bakış açısı geliştirdik.
Fuar sayesinde birçok insanla tanışmanın, firmayla çalışmanın katkılarını gördük. İŞini gelistirmek isteyen herkesin katılmasını tavsiye ederim.
Çengelköy Börekçisi olarak bu yıl bizim ilk katılımımız. Markamıza ilgi yoğundu.
Fuardan çok memnunuz; şehir içi, şehir dışı, ülke dışı katılımcılar var. Oldukça mutluyuz; kısmet olursa seneye de mutlaka fuarda olacağız.
Fuar bizim için beklentimizin çok üzerinde oldu. Görüşme yogunluğundan yemek yemeye fırsat bulamadık. Çok verimli geçti. Hatta fuar için de biz dün birkaç tane yere bakmaya gittik; şu an ön anlaşmasını yaptığımız yaklaşık 4–5 tane bayimiz oldu.
Yurt dışından çok fazla yatırımcı geldi; ondan çok memnunuz. İranlı bir grupla görüştük. 125 tane dükkan açmak istiyorlar; İran’da master franchise olmak istiyorlar. Aynı zamanda Libya, Fas, Azerbaycan, Kazakistan, İngiltere ile ilgili yatırımcılar geldi. Seneye daha büyük bir stant ile yer almak istiyoruz. O kadar yoğun bir talep vardı ki alana sığamadık.
Barista Akademi olarak kahve sektöründe üretici öncü bir firmayız. Sektördeki markalara kahve ekipmanları, ürün tedariği ve eğitim veriyoruz. Bu yıl bizim fuardaki 6. yılımız.
Fuar her yıl daha da başarılı oluyor. Yurt içi ve yurt dışı bağlantılar kurarak yıl boyunca kazançlı işler yapmamıza olanak sağlıyor. Bu yıl özellikle yabancı yatırımcı sayısı oldukça yüksekti. Ülkemiz ekonomisinin sıkıntılı olduğu dönemde bu talepler çok iyi geldi. Yeni karlı anlaşmalara imza attık. Her yıl fuarı iple çekiyoruz.
Yatırımcı çok odaklı geliyor. Tüm Türkiye'den, Erzurum'dan, Hopa'dan, her yerden gelen ciddi adaylar var. CarrefourSa için çok etkili bir fuar oldu. İranlı, Kazakistanlı, Filistinli yabancılarla görüştük.
Türkiye'de yatırım yapmak isteyen ciddi bir kitle de var. Orta Doğu'dan gelen yatırımcı sayısı oldukçe yüksek. Önümüzdeki yıllarda hedefler çok büyük. Hedeflerimize Bayim Olur musun Fuarı ile ulaşıyoruz. 2022 fuarında Carrefour süper konseptimizle büyük bir alanda yer alacağız.
İş hacminiz artacak, yeni şubeler açacaksınız. Global markalar ile aynı platformda olacaksınız. Şirket değeriniz artacak, yeni yatırımlar arayan girişimcilerin radarına gireceksiniz. Dünyanın dört bir yanından gelen girişimci ve yatırımcılara markanızı ve ürünlerinizi tanıtma fırsatı yakalayacaksınız. Prestij ve marka imajınız güçlenecek.
Hemen Başvur